تقویت کننده ریشه مو، ضد شوره و موخوره
ریزش مو و طاسی سر یکی از معضلات امروزه زندگی بشری به شمار می رود و موجب به وجود آمدن مشکلات زیادی از جمله تضعیف روحیه فرد، افسردگی، نداشتن اعتمادبنفس و ... می شود.
لازم به توضیح است که عوامل متعددی در این زمینه وجود دارد که می توان به عدم رعایت بهداشت فردی، عوامل ارثی، استفاده از صابون های معمولی و غیرمرتبط با مو و انواع شامپوهای غیراستاندارد خارجی که سازگاری با موها را نداشته، گاهی عاملی برای ریزش مو به حساب می آیند در حالیکه صابون مورد استفاده برای شستشوی موی سر بایستی بر پایه مواد استاندارد و با اسیدیته (PH) خنثی باشد همچنین حاوی ترکیبات گیاهی مفید برای مو باشد.

صابون 14 گیاه دکتر خوش رج: مجموعه ای از مرغوب ترین عصاره های گیاهی از جمله جوانه گندم، آلوئه ورا، باباآدم، زیتون، گزنه، نعناع، ختمی، بابونه، رزماری، سدر، برگ گردو، درخت چای، گلرنگ و بادام می باشد که نقش هر یک در جلوگیری از ریزش مو و ضد موخوره و شوره سر، تقویت پیاز مو و قطع کامل ریزش مو، تنظیم چربی پوست سر و موها، تبدیل موهای نازک به ضخیم، حفظ رنگ موها و جلوگیری از سفیدی آنها (در مصرف درازمدت) و نیز شادابی و لطافت موها به اثبات رسیده استکه با یک بار استفاده تأثیر آن را ملاحظه خواهید کرد.

( قابل استفاده برای خانم ها و آقایان به طور مشترک و تمامی سنین به جز کودکان زیر 3 سال بوده و تاکنون هیچ عارضه ای مشاهده نگردیده است. )
 

دستور مصرف :
یک روز در میان موی سر را با کف غلیظ صابون به مدت 2 دقیقه به آرامی مالش داده و بعد از 5 دقیقه با آب ولرم کاملاً آبکشی نمائید. استفاده از نرم کننده بعد از مصرف صابون توصیه می شود.

                                                               
                                                                      اطلاعات بیشتر