این صابون مناسب برای رفع جوش و لک، جوش های سر سیاه، تنظیم کننده چربی پوست می باشد و کار اصلی آن درمان جوش های پوستی بخصوص جوشهای سرسیاه است.

شفافیت، شادابی و سلامت پوست صورت نقش مهمی در زیبایی چهره هر فرد دارد. جوش، لک صورت و همچنین جای جوش و تیرگی پوست از مهم ترین بیماری ها و ناراحتی هایی می باشد که انسان را درگیر خود ساخته و باعث خراب شدن پوست صورت می شود.

برای از بین بردن و درمان آنها هزینه های بالا و مشکلات بسیاری برای مبتلایان آن به همراه دارد که علاوه بر تاثیر بر ظاهر فرد، از نظر روحی و روانی نیز بسیار موثر است. تغذیه نامناسب، تغییرات هورمونی، وراثت، مواد شیمیایی، نارسایی و مشکلات کبدی، مشکلات دستگاه گوارش، سن بلوغ، آلودگی هوا و عوامل متعدد دیگری وجود دارد که در این میان رعایت بهداشت فردی در رفع جوش‌ها تاثیرگذار است. مخصوصاً شستشوی به موقع صورت با صابون‌های گیاهی و استاندارد که در آن علاوه بر پایه صابون‌های استاندارد حاوی روغن نارگیل و گلیسیرین و لانونین که باعث تمیزی و شفافیت و لطافت پوست می شود، دیگر ترکیبات لازم از بهترین عصاره های گیاهان دارویی همچون بومادران، گل ختمی، آویشن و بابونه که نقش هر یک در پوست صورت و تنظیم چربی آن، رفع جوش و لک صورت، رفع جوش های سرسیاه، آنتی باکتریال، رفع جای جوش، سفیدکنندگی و رفع تیرگی چهره، (در اثر صافی پوست حالت پف‌کنندگی در پوست صورت نیز دارد) به اثبات رسیده است که با یک بار استفاده از این صابون، تاثیر آن را ملاحظه خواهید کرد و با استفاده مستمر از آن نتیجه کامل را به دست خواهید آورد.

خواص صابون ضد جوش دکتر خوش رج

  • آنتی باکتریال
  • رفع کامل جوش و جوش‌های سرسیاه
  • رفع لک حاصل از جوش‌های پوستی
  • تنظیم چربی پوست
  • دارای مواد طبیعی و گیاهی مفید
  • رفع تیرگی چهره به دلیل برطرف شدن جوش‌ها

نحوه تاثیرگذاری

جوشهای زیرپوستی که کومدون نام دارد، معمولا ناشی از بسته شدن دهانه خروجی غدد چربی‌ساز پوست ایجاد می‌شود.ترشحات چربی وقتی نمی‌تواند از دهانه مسدود شده غدد چربی ساز خارج شود، داخل این غدد مثل بادکنک تجمع پیدا می‌کند و به اصطلاح جوش ایجاد می‌شود.

استفاده مکرر از صابون ضدجوش به مرور موجب باز شدن روزنه‌های بسته شده می‌گردد و پس از خارج شدن جوش با خواص درمانی و آنتی‌باکتریال خود باعث درمان سریع آن می‌شود.👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇

شماره پروانه بهداشتی | 21/12550

👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇

شماره ثبت اختراع | 38892

👆👆👆👆👆👆👆👆👆👆👆👆